YEAHH!!! Weekend na de eerste stagedagen. - Reisverslag uit Ottery, Zuid-Afrika van Joyce Voortman - WaarBenJij.nu YEAHH!!! Weekend na de eerste stagedagen. - Reisverslag uit Ottery, Zuid-Afrika van Joyce Voortman - WaarBenJij.nu

YEAHH!!! Weekend na de eerste stagedagen.

Door: Joyce Voortman

Blijf op de hoogte en volg Joyce

06 Februari 2014 | Zuid-Afrika, Ottery

Eerst hebben we heerlijk uitgeslapen. In ieder geval tot 11 uur. HEERLIJK!!
Daarna rustig ontbeten met een geroosterd broodje met jam. Toch had ik nog een beetje meer honger, dus nog een lekkere tosti gemaakt!!!

Daarna lekker rustig aan gedaan in de tuin. Klapstoeltje, bikini, zonnebrand en de reisgids is echt een TOPcombinatie. Na ruim een uurtje niets te hebben gedaan moesten we nog wel wat doen. Kraan op heet water en schoonmaakmiddel erin, het is tijd om SCHOON TE MAKEN.

In drie kwartier hadden we het hele huisje glad en schoon. Het enige wat nog moest gebeuren was het stofzuigen en de was.

Daarna zijn we naar de winkel gelopen. Ondertussen kwamen we de buurvrouw, Liesbeth, tegen. Zij vroeg waar wij heen gingen en zei: "Waarom lopen jullie de lange route". Wij keken elkaar aan en dachten NEEE He!! "Oh, wacht maar zegt ze. Stap maar in" Dit terwijl zij een totaal andere richting op ging, echt zo'n schat van een mens.

WAREMPEL!! 15 minuten lopen. Gelukkig maar dat we er deze week achter zijn gekomen. Haha.. wat hebben we gelachen. We liepen gewoon steil de verkeerde kant op als we naar de supermarkt gingen. OMG!

We gingen opzoek naar een Dongel. Toen we bij de Hyper aankwamen moesten we naar de Vodacome balie en die was 'closed'. NEE!!
Gelukkig was er een man die ons wilde helpen. Hij moest de sleutel ophalen en toen weer iemand bellen en toen weer prijzen navragen. Einde verhaal, wij hebben er 3 kwartier gestaan en uiteindelijk hadden we ons paspoort nodig, die we niet bij ons hadden. Tja.. dan zit er niets anders op dan rechtsomkeert te gaan. NEEEE!!

Eenmaal weer thuis even wat gedronken en een lekker worstje op een geroosterd broodje gehad. Toen we weer naar de Vodacome winkel gingen hebben we de Dongel + 1GB gehaald. Het bleek dat de dongel niet samen ging met Windowns 8. Gelukkig heb ik op dit moment wel internet, maar heeel heeel heel erg slecht en valt om de paar minuten weg, waarna ik weer moet verbreken en verbinden. Tja..
That's the way in South Africa.