City Sight Seeing Cape Town - DEEL 1 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Joyce Voortman - WaarBenJij.nu City Sight Seeing Cape Town - DEEL 1 - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Joyce Voortman - WaarBenJij.nu

City Sight Seeing Cape Town - DEEL 1

Door: Joyce Voortman

Blijf op de hoogte en volg Joyce

08 Februari 2014 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Vandaag hebben we een grote trip gepland:
- World of Brids & monkeys
- Township
- Houtbaai

We zijn er al om 7 uur uit gegaan, want om half 8 zou de taxi er zijn.
NEEEEEEE!!!!!!! ik kwam net uit ben, stond net met beide benen op de grond en daar ging de telefoon. Myrthe pakte op, de TAXI STOND ERAL!!!
Nou.. ik was net 2 minuten wakker!

In 3 minuten de tas ingepakt en hopsakee de taxi in. Gelukkig had Myrthe al een broodje getoast, dus een droog toastje mee de taxi in.

PFFF!!! Om 7.20 al bij Lizan en Jorien. Om 8 uur bracht de eigenaar van hun hostel ons naar de World of Birds. Daar hebben we ERG, met de nadruk op ERG, veel vogels gezien. Er waren ook cheetah's en andere katachtige beesten. Ook waren en apen...
en JAA!!! DOODSHOOFDAAPJES!! Mijn lievelingsdiertjes, voor diegene die dat nog niet wist! Hihi.

Toen we genoeg vogels hadden gezien zijn we weer richting de bus gegaan. Hier zijn we naar de volgende stop gegaan, Township Tour! WOAH!! Wat indrukwekkend. Als die kleine kindjes op je af komen rennen. Adembenemend. We kregen een tour van iemand die zelf in de krottenwijk woont. Hij heeft er even buiten gewoond, maar wilde graag weer terug. Hij vertelde dat hier niemand honger lijdt en ze hier goede omstandigheden hebben. Veel mensen kiezen er zelf voor om hier te gaan leven, lage kosten en vriendelijke sfeer. Ondertussen liepen we in verschillende huisjes daar. Overal mochten we kijken en was iedereen hartstikke vriendelijk.

wordt vervolgd.