Cape Town - Tour + waterpijp - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Joyce Voortman - WaarBenJij.nu Cape Town - Tour + waterpijp - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Joyce Voortman - WaarBenJij.nu

Cape Town - Tour + waterpijp

Blijf op de hoogte en volg Joyce

21 Februari 2014 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Vanochtend om 8.30 even naar buiten gekeken: Snik!! Stralend weer, maar de tafelberg weer onder de wolken. Dan maar een ander plan.. Cape Town in.
In de trein lagen we al dubbel want we werden op het station aangesproken door een werknemen van de fabriek die naast het station ligt. Toen we erlangs liepen hoorden we al geluiden uit de ramen komen.. en toen we op het perron stonden, hadden zij pauze. Grote mond en schreeuwen, totdat er één ook echt het perron op kwam! Haha.. we moesten ons wel inhouden om niet te lachen en goed luisteren om te horen wat hij zij. Hij stond zenuwachtig heen en ween te waggelen en ondertussen een gesprek te voeren. Uiteindelijk duurde dit nog geen 5 minuten want toen was de trein er, maar best grappig!

In het eerste beste winkelcentrum wat we tegenkwamen hebben we wat gegeten. HALAAL! Erg lekker, toasted curry.

Toen zijn we doorgelopen en wisten we niet zo goed wat we moesten doen.. we liepen maar richting de BAZZBUS en DETOURAFRICA voor informatie over de tours van Myrthe en mij. Eerst naar de BAZZBUS en hier ook informatie gevraagd over de hop on hop off naar Jeffrey’s Bay voor eventueel een vakantiebestemming tijdens ‘maartvakantie’.

Daarna ben ik heel wat duidelijk geworden over mijn tour. De vragen die ik had zijn behandeld en het is wel fijn dat ik de persoon heb gezien waarmee ik al die weken heb gemaild en bij heb geboekt.

Daarna hebben we bij een café een waterpijp besteld. Weer een tijd geleden. Lachen!!! Ook nog even bij Cape Town City Garden doorgelopen en lekkere Choccacino gehad! MMMMM

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joyce

Actief sinds 29 Jan. 2014
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 9154

Voorgaande reizen:

31 Januari 2014 - 22 April 2015

Mijn afstudeeravontuur in Zuid-Afrika!!

Landen bezocht: