Muizenberg strand!!! - Reisverslag uit Muizenberg, Zuid-Afrika van Joyce Voortman - WaarBenJij.nu Muizenberg strand!!! - Reisverslag uit Muizenberg, Zuid-Afrika van Joyce Voortman - WaarBenJij.nu

Muizenberg strand!!!

Blijf op de hoogte en volg Joyce

22 Februari 2014 | Zuid-Afrika, Muizenberg

Vanochtend vroeg eruit. Samen met Jorien en Myrthe naar Muizenberg. Op naar het langgerekte strand en de mooie zee!

Hier kon je beter liggen, niet heel er koude wind en lekkere zon. Toen samen met Myrthe de zee in.. hoge golven, kopje onder! Haha.. lachen!

Toen lekkere warme witte chocolademelk gehad bij zeerestaurant. Heerlijk! Daarna richting Kalkbaai met de trein. De eerste week hebben we hier overheerlijke Fish & Chips gehad. Nu gingen we voor de mosselen en die waren ook overheerlijk!!!

Daarna doorgelopen naar een cocktailtentje.. waar ik een Cuba Sunrise heb besteld! Ook weer lekker. Wat een lekker dagje, zeg maar.

Alleen toen we richting het station liepen ging de trein net weg. HAHA.. toen over de kade gelopen en de trein van 17.30 genomen. Thuis noodles gegeten en de film ‘Sweet Home Alabama’ gezien. Oh.. heerlijke zwijmelfilm. Yeah!!