Papa gefeliciteerd!!! - Reisverslag uit Ottery, Zuid-Afrika van Joyce Voortman - WaarBenJij.nu Papa gefeliciteerd!!! - Reisverslag uit Ottery, Zuid-Afrika van Joyce Voortman - WaarBenJij.nu

Papa gefeliciteerd!!!

Door: Joyce Voortman

Blijf op de hoogte en volg Joyce

17 Maart 2014 | Zuid-Afrika, Ottery

Tja.. dat is de tweede verjaardag die ik mis. Eerst die van Danny op 6 februari en nu die van papa. Scheelt dat het niet zo’n belangrijke verjaardag is… 50 jaar!!! Ohh… Nja, het is niet anders! Gelukkig hebben we the big party in juni! Vanochtend op stage een leuk plaatje van een Abraham opgezocht en deze doorgestuurd naar papa. Hopelijk heeft hij de kaart al ontvangen…

Op school kwam Gerhard binnen zetten en toen gevraagd naar hoe het met hem was, na de inbraak van vorige week dinsdag. Gelukkig was alles goed met hem en hij vervolgde dat ik morgen EN woensdag uit de klas moest.. omdat ik vorige week woensdag voor de klas moest (als vervanging voor hem) en dus niet verder kon met het afstudeeronderzoek. Haha… Wat een ontzettend lieve man is het ook. Echt waar!

In de pauzes had hij het over pompoenkoekjes en dat ik die moest proeven en later had hij het over patat.. niet patat zoals wij die kennen, maar patat van soet appels. Dat zijn zoete aardappelen en die laat je met water en suiker karamelliseren in de pan. Toen ik een beetje raar keek stelde hij ook voor dat hij die zou maken. Dit allemaal nadat hij vorige week ook al melktaart en koeksisters had meegebracht om te proeven… mmmm ook al zo lekker!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joyce

Actief sinds 29 Jan. 2014
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 9145

Voorgaande reizen:

31 Januari 2014 - 22 April 2015

Mijn afstudeeravontuur in Zuid-Afrika!!

Landen bezocht: