Wellington & Melkbosstrand - Reisverslag uit Melkbosstrand, Zuid-Afrika van Joyce Voortman - WaarBenJij.nu Wellington & Melkbosstrand - Reisverslag uit Melkbosstrand, Zuid-Afrika van Joyce Voortman - WaarBenJij.nu

Wellington & Melkbosstrand

Door: Joyce Voortman

Blijf op de hoogte en volg Joyce

08 Maart 2014 | Zuid-Afrika, Melkbosstrand

Tja.. vanochtend keken we naar buiten.. wolken bij de tafelberg! Dat was het dan weer voor vandaag. We vroeger Fedde en Jeltje om het adres van het marktje van Liesbeth, haar dochter bakt koekjes en verkoopt die op die markt. Alleen daar konden we blijkbaar niet met het openbaar vervoer komen, jammer!! Wij liepen een beetje teleurgesteld terug naar ons huisje. Dan maar een dagje Cape Town!

Totdat Fedde aan kwam lopen en aanbood om ons naar het marktje te brengen en daarna de tafelberg vanaf Melkbosstrand te bekijken, daar had je blijkbaar een vooraanzicht.

Op het marktje hebben we 2 zakken koekjes gehaald voor 50 Rand in totaal. Ik denk dat we nu wel 60 koekjes in totaal hebben, maar ze zijn echt zo lekker en dat betekent ook dat ze zo op zijn! Toen door langs het strand gereden. Daarna nog heerlijk met de voeten in het zand over het strand gelopen. Daar ook foto’s gemaakt met de volledige tafelberg, lion’s head en Sign hill erop. Alleen jammer dat het vandaag zo bewolkt was, maar Fedde had ons nu al beloofd nog eens te gaan als het helder weer was.

Bij het melkbosstrand ergens bij een tentje gaan zitten eten. Hier een lekkere warme chocolademelk gehad..mmmmm! En om het helemaal af te maken nog genoten van een lekkere salade met uitzicht op zee. Wat wil je nog meer.

Eenmaal thuis hadden we nog 1 uurtje tot de braai zou beginnen. We hebben lekker rustig op de bank gezeten en gerelaxt. Om 3 uur zijn we richting het huis van Liesbeth gegaan en hebben we een heerlijke braai gehad! Eindelijk onze eerste Zuid-Afrikaanse braai!! Hier de avond afgesloten met glaasjes wijn en een zelfgemaakte chocolade-whisky shotje.