Skypen met opa & oma! - Reisverslag uit Ottery, Zuid-Afrika van Joyce Voortman - WaarBenJij.nu Skypen met opa & oma! - Reisverslag uit Ottery, Zuid-Afrika van Joyce Voortman - WaarBenJij.nu

Skypen met opa & oma!

Door: Joyce Voortman

Blijf op de hoogte en volg Joyce

09 Maart 2014 | Zuid-Afrika, Ottery

Poe.. wat was ik vanochtend brak!! Poe.. Geen hoofdpijn of een kater, daar heb ik gelukkig nooit last van.. maar moe, brak en sloom.. Tja, dan zit er niets anders op dan even onder de douche stappen. Heerlijke opgefrist en toen ontbeten, één getoast broodje met leverpastei, één tosti met kaas en tomaat en één warm getoast broodje met chocoladepasta. Poe.. best ontbijt maar ik had best trek na zo’n gezellige avond rijk aan alcohol!

Om 14.00 (NDL) en 15.00 (SA) afgesproken om met het thuisfront bij opa en oma te skypen. Sinds kort hebben opa en oma een televisie met ingebouwde webcam. Normaal zitten we ’s ochtend in de kring met de familie bij opa en oma. Aangezien ik dat nu allemaal mis, een poging met skype proberen waard! JAA!! Beeld met opa en oma, papa, mama, Iris, Danny, Rob, Richard & Brenda, Marij, Joop en Vera. Wat leuk om iedereen zo via een 5 bij 7 schermpje te zien! Dit maakte het hele weekend en het niet op de tafelberg kunnen helemaal goed! Zo zat ik toch nog een beetje in de kring op zondag. Alleen jammer genoeg niet kunnen snoepen van de toastjes op tafel, tja.. nog 3 maand en dan kan dat weer!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joyce

Actief sinds 29 Jan. 2014
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 9164

Voorgaande reizen:

31 Januari 2014 - 22 April 2015

Mijn afstudeeravontuur in Zuid-Afrika!!

Landen bezocht: