Wynberg stage - Reisverslag uit Wynberg, Zuid-Afrika van Joyce Voortman - WaarBenJij.nu Wynberg stage - Reisverslag uit Wynberg, Zuid-Afrika van Joyce Voortman - WaarBenJij.nu

Wynberg stage

Door: Joyce Voortman

Blijf op de hoogte en volg Joyce

19 Februari 2014 | Zuid-Afrika, Wynberg

Vanochtend de laatste keer van deze week dat we er vroeg uit moesten. Heerlijk!!! We zaten echt als twee zombies op de bank te ontbijten.

Toen opweg naar school en weer in de klas. Eerst naar de bibliotheek, een half uur voorgelezen worden door jufvrouw M. Kan een ergere start van de dag bedenken! Haha.. even lekker rustig beginnen. In de gang moest ik handjes houden en naast 5 midden zitten. Tja, multitasking, alles tegelijk.

Gisteren, schiet me nu te binnen. We gingen zwemmen en opweg naar het zwembad, in school nog voelde ik een paar vingers halverwege mijn onderarm… en langzaam heel langzaam kropen die vingertjes naar mijn pols.. en toen naar mijn hand. Ach.. zo liep het stoerste jochie uit de klas, echt een showmannetje, hand in hand met de juf! De 2 andere stoere mannen uit de klas liepen voor ons en begonnen te lachen! Haha.. maar na een paar seconden komt één van de 2 stoere mannen er ook bij. Stapje voor stapje ging hij langzamer lopen, zodat hij onopvallend, plots en HEEL TOEVALLIG aan de andere kant, waar nog een hand vrij was.. en heel vlug waren mijn 2 handen bezet door de 2 stoerste mannen uit de klas. Beide ook de kleinste, maar echt 2 schud-met-de-heup-knipoog-zwijmel-kijkende showmannetjes van +/- 1.20 M groot. Haha.. dan smelt mijn juffenhartje wel even hoor!!♥

Voor de rest weer 30 minuten geheel alleen voor de klas gestaan, omdat G. naar Eugene moest. Ik ben maar begonnen met de Engelse les en daarna op mijn best mogelijkst maar de Afrikaanse les vormgegeven.
Ondertussen veel stickers en tekeningen ontvangen. Haha… leek wel een kettingreactie.

Toen ik zei: “Tot volgende week dinsdag” keken er veel verbaasd en kreeg ik veel drukkies (knuffels) van de kinderen.. mag ik er niet een paar meenemen in mijn koffer??

  • 27 Februari 2014 - 07:36

    Jeanet:

    Oh wat leuk zeg. Zie je zo lopen en stiekem genieten van die stoere boys aan je zij. Vertederend. Paar in de koffer haha, jij zou het vliegtuig terug vullen met die knuffelkinderen ;). Fijn dat je zo geniet.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joyce

Actief sinds 29 Jan. 2014
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 9195

Voorgaande reizen:

31 Januari 2014 - 22 April 2015

Mijn afstudeeravontuur in Zuid-Afrika!!

Landen bezocht: