Uiteten bij de Spur! - Reisverslag uit Ottery, Zuid-Afrika van Joyce Voortman - WaarBenJij.nu Uiteten bij de Spur! - Reisverslag uit Ottery, Zuid-Afrika van Joyce Voortman - WaarBenJij.nu

Uiteten bij de Spur!

Door: Joyce Voortman

Blijf op de hoogte en volg Joyce

18 Maart 2014 | Zuid-Afrika, Ottery

Op school moest ik dus van Gerhard aan het werk in de rekenaarskamer op de rekenaar. Hier best goed bezig geweest voor school… en natuurlijk ook andere dingen, facebook’en, visum, waarbenjij.nu’en… Tja!!

De terugweg zag ik een gele auto, dus ik verkocht Myrthe een tik en even later kreeg ik een tik van Jake.. de kleinzoon van Liesbeth. Weer even later vraagt Liesbeth: “Sloeg Jake voor die gele carren?” Dus ik volmondig jaaa…. En toen, misschien raad je het al! Een tik van van Liesbeth op mijn been… haha! Van een plus/minus 70 jarige vrouw!! Hihi…

Eenmaal thuis WIE IS DE MOL AFLEVERING 8 gekeken… en toen ook AFLEVERING 9… omdat het allemaal zo spannend is!

Ondertussen nog lekker een bakje sla gegeten van gisteravond en noodles gemaakt. Tja.. meer moesten we niet gaan eten want wij gaan nog naar de Spur!

De kinderen van graad 7 zouden gaan serveren die avond, Jake dus ook. Hij zat helemaal zelfverzekerd te stralen toen wij hem vertelden dat wij ook kwamen. Zo leuk joch!

Dus thuis snel onder de douche, nagellakje erop, mascara op en een lekker luchtje, de hele reutemeteut!!

Eenmaal daar waren we de eerste.. echt waar! Haha.. dus wij hebben nog even rondgelopen in het winkelcentrum en bij Mr. Price heb ik nog een wit jurkje op de kop getikt voor holi one voor vrijdag. Daarna zijn we terug gegaan naar de Spur en zijn we gaan zitten. We hadden drinken besteld en toen zagen we meneer Pratt. Hij zwaaien als een malle, maar hij is zo homo als het maar kan! Haha.. dus dat gaat met alle geweld. Daarna kwam mevrouw Heffer erbij en die zei dat we bij hun moesten gaan zitten. Uiteindelijk kwamen mevrouw Herbst (de muziekjuf) en de man en mevrouw madelief ook bij aan tafel zitten. Het was echt een ontzettend leuke avond!

Heerlijk nachos gehad en bord surf&turf! Hierbij ook één, ja 1 fles rosé opgedronken met ons twee. Ondertussen veel gesels en grappen gemaakt met elkaar. Het was een ontzettend leuke boel daar. De leerkrachten zeiden allemaal dat ze het zo leuk vonden dat wij er waren en Afrikaans met hun praten, dat hadden andere studenten vorig jaar niet gedaan. Die praten Engels, waardoor de leerkrachten ook Engels praten met de studenten. Ik snap dat echt niet. Je gaat naar Afrika op afstudeerstage en dan ga je Engels praten!!!!????!!!???

Ondertussen werden we bediend door de kids uit graad 7, klas 1. Heerlijk gegeten en ook gekletst met de man van mevrouw Herbst en meneer Pratt.

Haha! Wat kunnen hun er wat van. Pratt wilde ons op de foto zetten met mijn fototoestel, maar eerst moest de setting goed zijn!! HAHA…. Hij zette de borden recht, de halve lege glazen weg, het spurbordje erbij en de sauspotjes… wacht er mist een sauspotje, NEEE dat kan niet voor de foto, dus hij om een sauspotje roepen naar andere kan van de tafel… en toen de foto!! Oh nee nog niet, hij pakte de camera en richtte de lens op hem, ‘zo.. ja goed beeld, zoo.. een ja’ Hahaha…. Oh zegt hij zal ik hem ook nog even andersom nemen!! Guttegut.. wat heb ik me rot gelachen!

Om kwart voor 9 kwam Adele er weer aan, we moesten terug met de auto want Jake was klaar met z’n bedienen. We liepen langs zo’n fotokiosk, waar je zelf in gaat zitten zeg maar. Dus wij wilde wel een foto met Jake, aangezien hij er al bijna in zat en wij deze kans aangrepen natuurlijk!! Hihi.. dus na 3 seconden zat hij tussen twee dames in. Hh… Jake welk thema?? Love… wij weer lachen… uhm Jake zullen we girlfriends doen?? Oh.. wat gemeen hé. Uiteindelijk voor friends gegaan.. Echt super leuke foto’s en echt super leuke avond gehad.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joyce

Actief sinds 29 Jan. 2014
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 9188

Voorgaande reizen:

31 Januari 2014 - 22 April 2015

Mijn afstudeeravontuur in Zuid-Afrika!!

Landen bezocht: