Yes.. eindelijk graad 2 - Reisverslag uit Wynberg, Zuid-Afrika van Joyce Voortman - WaarBenJij.nu Yes.. eindelijk graad 2 - Reisverslag uit Wynberg, Zuid-Afrika van Joyce Voortman - WaarBenJij.nu

Yes.. eindelijk graad 2

Door: Joyce Voortman

Blijf op de hoogte en volg Joyce

12 Februari 2014 | Zuid-Afrika, Wynberg

Vanochtend was ik blij dat het vandaag woensdag was, de laatste stagedag voor deze week. Slecht geslapen door de hitte vanacht. Aan de andere kant had ik echt super veel zin in vandaag, de eerste dag voor mijn eigen klasje!! Graad2 gaat op woensdag eerst naar de bibliotheek en daarna naar zangles. Om 9 uur staan de kinderen keurig in de rij, jongens gescheiden van de meisjes, naast de deur van de klas. Eerst nam hij samen met de leerlingen deze dag door. Hierbij verandert hij de datum, dag, dag van gisteren, dan van morgen, het weer, etc. Daarna weer eer erg leuke verjaardag in de klas gevierd. Hij doet dit erg leuk door de jarig als een marionet te gebruiken en zo het lied te zingen. De kinderen genieten en zingen uit volle borst mee. De rest van de dag rustig meegekeken en werk van de kinderen nagekeken. Uiteindelijk om 13.00 uur samen met hem gepraat over de klas en hoe hij het lesgeven ziet. “Geniet van die NAWEEK!!!” Dat waren zijn laatste woorden. Nou dat is het proberen waard.