& weer uiteten.. nu bij Vishoek! (hééél vervelend) - Reisverslag uit Vishoek, Zuid-Afrika van Joyce Voortman - WaarBenJij.nu & weer uiteten.. nu bij Vishoek! (hééél vervelend) - Reisverslag uit Vishoek, Zuid-Afrika van Joyce Voortman - WaarBenJij.nu

& weer uiteten.. nu bij Vishoek! (hééél vervelend)

Door: Joyce Voortman

Blijf op de hoogte en volg Joyce

19 Maart 2014 | Zuid-Afrika, Vishoek

De hele dag op stage geweest bezig voor het ontwerponderzoek. Ook even bezig geweest voor het visum. We moesten een kopie maken van paspoort, etc., dus alles uitgeprint. Ook een brief geschreven in uitmuntend Engels over je doel in Zuid-Afrika. Waarom wil je jou visum verlengen?

Belangrijk is dat je hierin benoemd dat je toerist bent en veel wil zien, etc., etc.,….. vooral niet dat je hier stage gaat lopen. Dat levert school en jou heel veel papierwerk en gezeur op!!

’S Avond vroeger Fedde en Jeltje ons mee om met hun te gaan uiteten in Vishoek. Tja.. dat slaan we natuurlijk niet af. En uitgerekend bij hetzelfde restaurant, waar we de eerste keer toen we naar het strand gingen, lunch hebben gehad.. maar was heel erg lekker!!

.. eerst hot chocolate, toen een biefstuk met champignonsaus…… en toen een warme wafel met kersen!! Ohh lekker!!