Klassenfoto & gemarineerde kipfilet - Reisverslag uit Wynberg, Zuid-Afrika van Joyce Voortman - WaarBenJij.nu Klassenfoto & gemarineerde kipfilet - Reisverslag uit Wynberg, Zuid-Afrika van Joyce Voortman - WaarBenJij.nu

Klassenfoto & gemarineerde kipfilet

Door: Joyce Voortman

Blijf op de hoogte en volg Joyce

04 Maart 2014 | Zuid-Afrika, Wynberg

Vandaag op stage de klassenfoto gezien. HAHA!! Hier op Simon van der Stel maken ze een keurig foto waarbij iedereen in het gareel moet staan, maar ook een gekke foto met de klas. Gelukkig mocht ik hier ook bij op en ze zijn erg leuk geworden. Wat een idee voor in Nederland! Weer iets voor in mijn rugzak.

Toen ik naar de bibliotheek wilde lopen, aangezien mijn graad 2 daar weer werd voorgelezen, kwam ik Jeanelle tegen, de kleindochter van Liesbeth. Ze kwam eraan gelopen en gaf me een knuffel en zei mijn naam. Toen kwam het schattigste, maar ook het ondeugendste jongetje (heel mooi donker kindje) eraan. “Neeee, my Joyce” en gaf mij ook een knuffel. Elke keer als ik hem tegen kom nu zegt hij: “Heee.. my Joyce”. Erg leuk.

Vanavond hebben we een maaltijdsalade gemaakt met gekrulde pasta, sla, tomaat en komkommer. Heerlijk. Ook hebben we twee overheerlijke gemarineerde kipfilets gehad. De kipfilets hebben we deze middag na school samen met Liesbeth gehaald. Ze heeft ons de slager van Ottery gewezen, blijkbaar nog geen 20 minuten lopen van ons huisje af. Natuurlijk direct ingeslagen, twee gemarineerde kipfilet, potje knoflook (Tja.. kan hier toch niemand kussen, dus kan ik ook wel lekker stinken!) en pakje met worstjes. MMMMM heerlijk!

Eenmaal thuis hebben we alles weggepakt en gingen we weer op de bank zitten. Toen gekookt, zodat hierboven beschreven en natuurlijk 7de laan gekeken. Daarna heb ik normaal last van een uitbuikmomentje, alleen vandaag had ik veel energie en stiekem zin om te bewegen. Tja.. toen in een moment van verstandsverduistering korte broek, hemdje en hardloopschoenen aangetrokken en een rondje hardgelopen. Wel even 2x nagedacht aangezien we hier niet in Wierden zijn, maar in Zuid-Afrika, maar dat weerhield me niet. Wel een rondje gelopen wat we normaal naar de Pick and Pay lopen, dus allemaal bekende grond. Natuurlijk de mobiel meegenomen, in case of emergency! Na een half uur hardlopen kwam ik weer thuis aan en toen onder de douche gesprongen.. poe toen kon ik wel lekker slapen zeg! Het hardlopen moet ik erin houden.. heerlijk!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joyce

Actief sinds 29 Jan. 2014
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 9181

Voorgaande reizen:

31 Januari 2014 - 22 April 2015

Mijn afstudeeravontuur in Zuid-Afrika!!

Landen bezocht: